Βαλκανικό Πρωτάθλημα U15 & U19: «Χάλκινοι» στο Διπλό Εφήβων Κοσμάς/Κούτρα

Με τον Γιάννη Κούτρα και τον Γιώργο Κοσμά να παίρνουν την 3η θέση στο διπλό εφήβων ολοκληρώθηκε το πρωί (28/06) στο Ελμπασάν της Αλβανίας η ελληνική αγωνιστική παρουσία στο 33ο Βαλκανικό πρωτάθλημα επιτραπέζιας αντισφαίρισης Under 15 και Under 19.

Μετά τη χτεσινή εξασφάλιση μία θέσης στο πόντιουμ οι πρωταθλητές μας διεκδίκησαν με σοβαρές αξιώσεις, σήμερα Κυριακή και την είσοδο στον τελικό, ώσπου λύγισαν με 3-1 σετ από εξίσου δυνατό ζευγάρι, που συνέθεταν αθλητές από τη Σερβία και τη Βοσνία/Ερζεγοβίνη.

Με τη διάκριση των Κοσμά/Κούτρα ο τελικός απολογισμός μεταλλίων για την Ελλάδα στο φετινό Βαλκανικό πρωτάθλημα είναι τρία χάλκινα. Προηγήθηκαν την Πέμπτη (25/06) εκείνα των εφήβων και των κορασίδων στο ομαδικό.

Μέσα από αξιόλογες εμφανίσεις και χρήσιμα τεστ των παιδιών εν όψει του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος των ίδιων ηλικιακών κατηγοριών, χάθηκαν αρκετές ακόμα ευκαιρίες για μετάλλια.

Ο Δημήτρης Σωτηρόπουλος με τον Κώστα Φάκαρο στο διπλό εφήβων και την Άννα-Φανουρία Μήτκα στο διπλό μικτό Under 19, όπως επίσης ο Σπύρος Φουσέκης με τον Θεοφάνη-Φρίξο Μαρκουλάκη στο διπλό παίδων και την Ελπίδα Τασιού στο διπλό μικτό Under 15 πλασαρίστηκαν στις θέσεις 5-8. Επίσης, η εθνική ομάδα παίδων έμεινε στο όριο εκτός 4άδας από τη Σερβία και τελικά πήρε την 5η θέση.

Το άθλημα εκπροσώπησαν ακόμα οι νεάνιδες Γεωργία Σπανού, Μαύρα Κοντοπούλου, Χριστίνα Τζενίδη, ο παις Μανώλης Τζούγκαρης και οι κορασίδες Αναστασία Μιχάλαρου και Ανθή Τούλια. Στην τεχνική καθοδήγηση ήταν οι ομοσπονδιακοί προπονητές Σωτήρης Ζήκος, Κωνσταντίνος Κωστόπουλος και οι σωματειακοί Στέφανος Αμπελακιώτης και Ανδρέας Μίντσης.

Το τελευταίο κομμάτι στο διπλό εφήβων άνοιξε το σημερινό πρόγραμμα στο Pallati Sportit “Tomorr Sinani”. Ο Κούτρα και ο Κοσμάς μπήκαν δυνατά στον ημιτελικό με τους Ούρος Νίνκοβιτς/Μπένζαμιν Ζίγιαντιτς και απέκτησαν το προβάδισμα.

Ο δεξιόχειρας επιθετικός από τη Σερβία και ο αριστερόχειρας από τη Βοσνία/Ερζεγοβίνη αντίστοιχα, αντέδρασαν άμεσα και ισοφάρισαν. Το ελληνικό δίδυμο απέκτησε μικρό πλεονέκτημα στο 3ο σετ και όταν οι αντίπαλοι μείωσαν στον πόντο (8-7) ο Κωστόπουλος έκανε χρήση του τάιμ άουτ.

Τελικά οι Νίνκοβιτς/Ζίγιαντιτς έκαναν το 2-1 με ανατροπή (κι αφού οι αθλητές μας έσωσαν τρία σετ μπολ) και με καλύτερη ψυχολογία δημιούργησαν γρήγορα διαφορά στο 4ο σετ και τη διαχειρίστηκαν. Η εξέλιξη …….11-13 και 5-11. Ο Κούτρα και ο Κοσμάς φεύγουν από το Ελμπασάν με δύο χάλκινα μετάλλια.

Τα παιδιά πήραν το απόγευμα τον δρόμο της επιστροφής στην Ελλάδα κι έχουν μπροστά τους προετοιμασία 10 ημερών για το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα νέων, που θα διεξαχθεί στο Γκοντομάρ της Πορτογαλίας από τις 10 έως τις 19/07.

Στο διπλό εφήβων οι Νίνκοβιτς/Ζίγιαντιτς πήραν τελικά τη 2η θέση. Στον καθοριστικό αγώνα κάμφθηκαν οριακά με 3-2 σετ από τους Τούρκους Κενάν Καχραμάν/Μπερκ Όζτοπρακ, οι οποίοι στα προημιτελικά είχαν αποκλείσει δύσκολα Σωτηρόπουλο και Φάκαρο.

Οι νικητές και οι φιναλίστ των τελικών στα υπόλοιπα ατομικά αγωνίσματα ήταν οι εξής:

Στο απλό εφήβων είναι νέος Βαλκανιονίκης ο Μπερκ Όζτοπρακ. Στον συναρπαστικό τελικό ο Τούρκος έκαμψε τον Ρουμάνο Ρόμπερτ Πόνταρ με 4-3 σετ.

Στο απλό νεανίδων πήρε το χρυσό μετάλλιο η Βουλγάρα Νίνα Νικόλοβα. Στο αποφασιστικό ματς νίκησε τη Ρουμάνα Πατρίτσια Στόικα με 4-1 σετ.

Στο απλό παίδων πρώτευσε ο Βούλγαρος Μίροσλαβ Σμιντ. Στον ισορροπημένο τελικό ξεπέρασε τον Κουζέι Γκουντογκντού από την Τουρκία με 4-3 σετ.

Στον τελικό του απλού κορασίδων συναντήθηκαν δύο Τουρκάλες. Η Ελά Σου Γιοντέρ ήταν η νικήτρια απέναντι στην Μπελινάι Νταβούς με 4-0 σετ.

Στο διπλό νεανίδων πήραν την πρωτιά οι Ρουμάνες Στόικα/Σφερλέα. Στον τελικό νίκησαν με 3-0 σετ τις Τουρκάλες Ντεμίρ/Σίμσεκ.

Στο διπλό παίδων ο τελικός αποτέλεσε τουρκική υπόθεση. Οι Γκούντογκντου/Γιλντιρίμ έκαμψαν τους Τούνα/Μπουσάκ με 3-1 σετ.

Στο διπλό κορασίδων κατέλαβαν την 1η θέση οι Ρουμάνες Σέρμπαν/Ιονάσκου. Στον τελικό επικράτησαν των Κάχραμαν/Νταβούς από την Τουρκία με 3-1 σετ.

Στο διπλό μικτό Under 19 έφτασαν στην κορυφή ο Πόνταρ και η Στόικα από τη Ρουμανία. Στον τελικό νίκησαν με 3-0 σετ τους Βούλγαρους Μιλαντίνοβιτς/Γκόικοφ.

Στο διπλό μικτό Under 15 κατέκτησαν το χρυσό μετάλλιο οι Ρουμάνοι Ιορντάν και Σέρμπαν. Στον τελικό νίκησαν τους Βούλγαρους Χριστόφ/Στεφάνοβα με 3-2 σετ.

Την απονομή επάθλων για τις νικήτριες του διπλού νεανίδων έκανε ο Κωνσταντίνος Κωστόπουλος. Θυμίζουμε ότι στο ομαδικό είχαν κατακτήσει από δύο χρυσά μετάλλια η Βουλγαρία (στα αγόρια) και η Τουρκία (στα κορίτσια).

Το τελευταίο live streaming των διοργανωτών έχει και όλες τις απονομές των επάθλων.

ΠΗΓΗ ΕΦΟΕΠΑ