Το μεγαλύτερο μέρος της αποστολής για το Βαλκανικό πρωτάθλημα νέων αναχώρησε το πρωί για την Αλβανία. Πριν την πτήση από την Αθήνα βγήκαν ξεχωριστές ομαδικές φωτογραφίες όλα τα παιδιά. Στο γκρουπ αυτό είναι ολόκληρη η εθνική ομάδα εφήβων, ολόκληρη η εθνική ομάδα παίδων κι ακόμα δύο κορασίδες και δύο νεάνιδες. Καλές επιτυχίες!


